Reading for TODAY concepts 4 1강
- 최초 등록일
- 2020.10.25
- 최종 저작일
- 2020.04
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소개글
"Reading for TODAY concepts 4 1강"에 대한 내용입니다.
Chapter 1 Learning through Video Games: Fact or Fiction?
목차
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본문내용
Chapter 1 Learning through Video Games: Fact or Fiction?
1 장 비디오 게임을 통한 학습 : 사실 또는 허구?
Video games are a major part of children's lives today, and they spend hours playing them.
비디오 게임은 오늘날 어린이들의 삶의 주요 부분이다. 그리고 그들은 비디오 게임을 하면서 몇 시간을 보낸다.
However, parents and teachers alike question the educational value of video games at home and in the classroom.
그러나 학부모와 교사들은 똑같이 가정과 교실에서 비디오 게임의 교육적 가치에 의문을 제기한다.
Even more importantly, can playing video games, specifically violent ones, actually be harmful to children?
더욱 중요한 것은, 비디오 게임을 하는 것, 특히 폭력적인 게임을 하는 것이 실제로 아이들에게 해로울 수 있을까?
This chapter presents two articles with different perspectives on the topic.
이 장에서는 주제에 대해 서로 다른 관점을 가진 두 가지 기사를 제시한다.
The first Perspective: Gaming to Learn
Do educational computer and video games lead to real learning gains?
첫 번째 관점 : 배우는 게임
교육용 컴퓨터 및 비디오 게임이 실제 학습 이익을 가져 옵니까?
Many of today's K-12 students are spending their class time-and a lot of it-exploring science and writing sentences through the website BrainPOP.
오늘날의 많은 K-12 학생들은 수업 시간과 많은 과학을 탐구하고 BrainPOP 웹사이트를 통해 문장을 쓰는 데 시간을 보내고 있다.
참고 자료
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